Service Mall Manager
Klient
Naším klientem je mezinárodní maloobchodní řetězec, který v České republice působí od roku 1996. V České republice provozuje síť více než 100 hypermarketů a supermarketů a 7 obchodních center. V rámci obchodních center pronajímá obchodní jednotky, v každém je minimálně 50 obchodů. Jeho nejvýznamnější obchodní centrum v Praze má více než 180 obchodů.
Role
Budete mít za úkol zajistit kvalitní a dlouhodobou spolupráci s nájemci v obchodních centrech v ČR. Stanete se členem týmu oddělení nájmů a pronájmů, který zajišťuje pronájem a správu obchodních pasáží. Budete se podílet i na nájmech nebytových prostor a upozorňovat na rizika vyplývající z nájmu nemovitostí:
Mezi odpovědnosti na této pozici patří:
- Zajištění veškerých smluvních závazků dle podmínek smluv s nájemcem
- Vedení záznamů o jednotlivých smlouvách s nájemci, dodržování termínů splatnosti, dohled nad dodržováním podmínek smluv
- Vedení databáze smluv a jejich aktualizace
- Zajištění plateb nájemného a servisních poplatků v souladu se smlouvami
- Poradenství v oblasti pronájmů, řešení možných rizik
- Spolupráce s právním oddělením
- Budování dobrého vztahu s nájemci
- Vedení a koučing týmu Property koordinátorů.
Profil
- Alespoň 2 roky praxe v oblasti správy pronájmů, ideálně v retailu
- Výborné vyjednávací schopnosti, schopnost rychle reagovat a rozhodovat se
- Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- Zodpovědný přístup, orientace na výsledek
- Týmový hráč
- Pokročilá angličtina
- Velmi dobrá znalost MS Office
- ŘP sk. B.
Kontakt
OMEGA Recruitment
Na Příkopě 22
110 00 Praha 1
info@omegarecruitment.cz
www.omegarecruitment.cz
Get new opening reminders via Twitter: